Hotel van Oranje streeft ernaar een professionele, maar ook maatschappelijk verantwoorde organisatie te zijn. Door de persoonlijke touch, exclusiviteit, kwaliteit en eindeloze mogelijkheden wordt een compleet en persoonlijk product aangeboden. Service without limits, ofwel, niets is onmogelijk, zal tezamen met een krachtige teamspirit en ondersteund door het eigen MVO beleid bijdragen om de persoonlijke benadering naar de gast te behouden. Op deze manier wordt de individuele exclusiviteit van het hotel bewaakt en wordt de concurrentiepositie afgebakend.

Visie 

De wensen en behoeften vanuit de leisure en corporate market zo goed mogelijk benaderen en zo Hotel van Oranje prominent op de kaart houden als vijfsterren hotel met excellente service, leisure faciliteiten en congres- en evenementenfaciliteiten, waarbij Hotel van Oranje hun maatschappelijke verantwoordelijkheid niet uit het oog verliest.


Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

De missie, strategie en visie binnen Hotel van Oranje zijn gericht op het bieden van de hoogst mogelijke kwaliteit en een speler zijn van wereldklasse. Het MVO beleid moet hierbij niet in de weg staan, maar hier juist aan bijdragen.

Hotel van Oranje heeft het MVO beleid gebaseerd op vier pijlers. Hierdoor ontstaat er duidelijkheid, is te zien waar onze prioriteiten liggen en wordt het mogelijk onze ambities te vertalen naar de dagelijkse praktijk. 


1: Milieu en duurzaamheid

Ambitie: Verantwoordelijkheid nemen en streven naar duurzaamheid om de impact van de activiteiten op het milieu te verminderen. Hotel van Oranje doet er alles aan om de milieudruk te verminderen, mits dit de kwaliteit en service niet in de weg staat. We doen dit op onderstaande gebieden: 

  • Duurzame inkoop
  • Besparingen
  • Afvalmanagement
  • CO2 uitstoot
  • Duurzaamheidstraining


2: Commercialiteit en service, kwaliteit

Ambitie: Bewustwording creëren bij de medewerkers en gasten door de keuze te geven voor (milieu) gezonde producten en een MVO beleid wat aansluit op onze bestaande bedrijfsvoering, waarbij service en kwaliteit ongeschonden blijven ondanks de duurzaamheidsoverwegingen bij iedere besluitvorming.  MVO is belangrijk voor Hotel van Oranje, maar kwaliteit en service ook. Om deze reden geven we de gasten en opdrachtgevers keuze. We letten op de volgende punten: 

  • Commercialiteit
  • Service en kwaliteit
  • Bewustwording


3: De mens centraal: gast en medewerker

Ambitie: De medewerkers laten blijken dat zij centraal staan op elke mogelijke manier net als onze gasten. Een werkomgeving creëren waarin diversiteit, gezondheid, gelijkheid en tevredenheid centraal staan en waar persoonlijke ambities werkelijkheid kunnen worden.  Bij Hotel van Oranje staan de gasten en de medewerkers centraal. De gasten ontbreekt het aan niets en we proberen in alle behoeften te voorzien. Zij staan vanaf binnenkomst tot vertrek centraal. Gastvrijheid is de kern binnen Hotel van Oranje en hierbij spelen onze medewerkers de grootste rol. We hebben aandacht voor de volgende punten: 

  • Diversiteit
  • Ontwikkeling van talent
  • Competentiegericht werken
  • Medewerkers tevredenheidsonderzoek
  • Gezondheid en veiligheid


4: Sociale maatschappelijke betrokkenheid, giving back

Ambitie: Een positieve bijdrage leveren aan de maatschappij waar wij allen deel van uit maken door op verschillende manieren iets terug te geven waar mogelijk, klein of groot, financieel of met kennis.  Hotel van Oranje investeert in concrete activiteiten op het gebied van sociaal maatschappelijke betrokkenheid. We zijn actief op de volgende gebieden: 

  • Sponsoring & locatieverschaffer
  • Maatschappelijke projecten
  • MOBO foundation
  • Begeleiden en bewust maken van onze leveranciers
Lees meer Lees minder

Benieuwd naar onze kamers?

Bekijk onze kamers
Superior Deluxe Kamer Zeezicht Hotel van Oranje Noordwijk aan Zee